Η σύγχρονη εικονική μας ζωή γίνεται εγωκεντρικός θρίαμβος | Ιούνιος 2016

ΕΝΩΣΙΣ

JNEl7YEIeozmz2aCBOgc

Είμαι τεράστιος, είμαι ο ουρανός
είμαι ο ένας ο σπουδαίος, ο λατρεμένος
δεν είμαι απόμακρος ούτε ψυχρός
μπροστά απ’ τις κάμερες σου γνέφω λιγωμένος
είμαι ένας άξεστος, είμαι ένας θρίαμβος
είμαι ασταμάτητα ερωτοχτυπημένος
μη φοβάσαι, μη με φοβάσαι
είσαι δικιά μου όσο πιο βαθιά κοιμάσαι.

ΤΡΥΠΕΣ

Είναι γεγονός ότι στην καθημερινότητά μας αυτό που μετρά για το ποιοι είμαστε, ο καθένας μας ξεχωριστά, είναι το «φαίνεσθαι». Αυτό δηλαδή που αντικατοπτρίζει την προσωπικότητά μας είναι το πώς φαινόμαστε στους άλλους. Αν φανούμε καλοί, ασχέτως αν είμαστε κακοί, τότε καλλιεργείται ο εγωκεντρισμός και κάπως έτσι απομονωνόμαστε. Γινόμαστε άνθρωποι μόνοι μας που ουσιαστικά δεν μπορούμε να κοινωνικοποιηθούμε, γιατί μάθαμε απλώς να φαινόμαστε και όχι να μοιραζόμαστε. Τα μέσα κοινωνική δικτύωσης έρχονται να ενισχύσουν αυτό το «φαίνεσθαι». Ανεπαίσθητα, το Facebook φαντάζει το εργαλείο με το οποίο παρουσιάζουμε την ίδια μας την προσωπικότητα στους άλλους.

Αφορμή, λοιπόν, του παρόντος κειμένου δεν είναι άλλη από την…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 341 επιπλέον λέξεις

Δημοσιεύθηκε από

cypriota

feel more think less. great quote